ΝΕΑ

«Είναι σαν γάλα, αλλά για ανθρώπους»

Από  | 

Οι γαλακτοβιομηχανίες μήνυσαν την σουηδική Oatly όταν πρωτοκυκλοφόρησε την εν λόγω διαφήμιση στη Σουηδία. Όπως και οι Έλληνες χασάπηδες, ένιωσαν ότι δυσφημείται το «προϊόν» τους, παρότι ούτε δικό τους είναι ούτε και είχε καμία καλή φήμη για να τους την χαλάσουν, με τα αίσχη που κάνουν στις αγελάδες και τα μωρά τους.

 

Το σλόγκαν τους είναι εκπληκτικό, διότι εκτός από πιασάρικο και αστείο, είναι επίσης η αλήθεια. Σε αντίθεση με τους πωλητές μητρικού γάλακτος βοοειδών, που παρουσιάζουν στους καταναλωτές ψεύτικες εικόνες από λιβάδια και χαρωπές αγελαδίτσες με τα μοσχαράκια τους και προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι φυσιολογικό άνθρωποι να πίνουν το γάλα της αγελάδας ή της κατσίκας, η σουηδική εταιρεία επέλεξε να πει: Είναι σαν γάλα, αλλά για ανθρώπους.

 

Εικόνα: Time.com

 

Η καμπάνια, που προωθεί το γνωστό ρόφημα βρώμης της εταιρείας, ξεκινάει τώρα σε μεταφορικά μέσα και σταθμούς με κίνηση στην Αγγλία.

«Πολλοί θεωρούν το μήνυμά μας αμφιλεγόμενο», ανέφερε ο Διευθυντής δημιουργικού και στρατηγικής, Michael Lee, στο Plant Based News. «Διαφωνούμε. Είναι γεγονός, διότι το ρόφημα βρώμης μας φτιάχνεται πράγματι για ανθρώπους και όχι για μοσχαράκια».

Η καμπάνια πρόκειται να στοιχίσει 700.000 λίρες.

 

Σχόλια Facebook