ΝΕΑ
Νέα έρευνα ξεκινά για την ευρεία υιοθέτηση του βιγκανισμού
Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα ξεκινά στο Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ στην Αυστραλία, που επιχειρεί να αυξήσει την αποδοχή βίγκαν προϊόντων από τους καταναλωτές. Οι ερευνητές που συμμετέχουν προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα, «τι θα γινόταν αν περισσότεροι άνθρωποι αποδέχονταν περισσότερες διατροφικές καινοτομίες;»
Η έρευνα θα στοχεύει στις επιχειρήσεις και θα χρησιμοποιεί την μέθοδο της διπλής αγοράς για να εξηγήσει την διαδικασία. Αυτή η μέθοδος χωρίζει τα δείγματα σε μια πρώιμη αγορά (σε αυτή την περίπτωση, του ήδη βίγκαν) και την αγορά-στόχο (μη-βίγκαν), όπου μπορούν να επέλθουν καινοτομίες. Σύμφωνα με τη θεωρία της διπλής αγοράς, μεταξύ αυτών των αγορών υπάρχει ένα χάσμα, που καταδεικνύει την δυσκολία που υπάρχει στο να γίνουν οι καινοτόμες ιδέες (σε αυτή την περίπτωση, των βίγκαν τροφίμων) γενικής αποδοχής.
Η έρευνα θα επιχειρήσει να αποσαφηνίσει τι προωθεί και τι όχι την υιοθέτηση καινοτόμων βίγκαν τροφίμων, όπως βίγκαν μενού στα εστιατόρια, κατά κύριο λόγο στους μη-βίγκαν. Η αναγνώριση αυτών των παραγόντων θα βοηθήσει υφιστάμενες και μελλοντικές επιχειρήσεις να καταστρώσουν αποτελεσματικές στρατηγικές για προϊόντα τους και το μάρκετινγκ και να καλύψουν το χάσμα μεταξύ των δύο αγορών, κάνοντας τα βίγκαν προϊόντα ευρέως αποδεκτά στην κοινωνία.
Η έρευνα, με τον τίτλο «Ο Βιγκανισμός ως όχημα για την ανάπτυξη της βιο-οικονομίας», είναι το αρχικό στάδιο ενός μεγαλύτερου σχεδίου που θέλει να μελετήσει την βίγκαν νοοτροπία στο εμπόριο.
Ένα πρώτο βίντεο στο Youtube εξηγεί περισσότερα για την έρευνα, από τον επικεφαλής του προγράμματος Dr. Ozgur Dedehayir.
Σχόλια Facebook