ΝΕΑ
Τα κοινωνικά δίκτυα γίνονται ο εφιάλτης της κρεατοβιομηχανίας
Μέσα στους θαλάμους αντίχησης των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook και το Twitter, η καλή φήμη των βιομηχανικών “κρέατος” έχει αρχίσει και διαβρώνεται.
Αυτό είπαν φέτος οι ομιλητές στο Παγκόσμιο Συνέδριο «Κρέατος» στην Ουρουγουάη (σ.σ. παρεμπιπτόντως, παρατηρήστε το λογότυπό τους: είναι ένα ματσάκι χόρτα), θρηνώντας για την δύσκολη μάχη που δίνουν οι βιομηχανίες να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Οι εταιρίες αντιμετωπίζουν αμείλικτη κριτική από πολλές πλευρές: Σήμερα η βιομηχανία “κρέατος” αντιμετωπίζεται ως απειλή για το περιβάλλον, την ευζωΐα των ζώων, την ασφάλεια των τροφίμων και την ανθρώπινη υγεία, συμπεριλαμβανομένης της ανησυχητικής αύξησης της αντίστασης στα αντιβιοτικά.
Σύμφωνα με το Global Meat News και όπως ανέφερε ο Τεντ Μπιλέα, σύμβουλος αγροανάπτυξης, «τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αντιμετωπίζονται από την Βιομηχανία ως ο χειρότερος εφιάλτης». Η ανησυχία είναι δικαιολογημένη: Οι πληροφορίες ταξιδεύουν μέσω των κοινωνικών κικτύων πιο γρήγορα απ’ όσο προλαβαίνει η Βιομηχανία να αντιδράσει, γεγονός που καθιστά δύσκολο να κατευνάσει τους φόβους των καταναλωτών σχετικά με τα προϊόντα τους.
Για να μην θεωρηθούν ως οι «κακοί λύκοι» των κοινωνικών δικτύων, οι εταιρίες «κρέατος» συχνά συμβουλεύονται ανθρώπους όπως ο Μπιλέα, ο οποίος υπερασπίζεται το χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, που ζητούν όλο και περισσότερη διαφάνεια και ενημέρωση για την πηγή της τροφής τους. Ο στόχος αυτός γίνεται όλο και πιο σημαντικός, καθώς τις τελευταίες δύο δεκαετίες το κίνημα για τα δικαιώματα των ζώων έχει μεταμορφωθεί από μια ασήμαντη ενοχλητική φωνή σε έναν ακούραστο δικαστή, που βγάζει στη φόρα αποκαλύψεις και έρευνες για τα τεκταινόμενα στην Βιομηχανία, ακόμα και μέσα σε εταιρίες υψηλού «προφίλ».
Μεταξύ άλλων, οι εταιρίες «κρέατος» προσπαθούν τώρα να δώσουν στους καταναλωτές πρόσβαση σε εργαλεία ιχνηλασιμότητας, με τα οποία μπορεί να παρακολουθεί την πορεία του τρόφιμου από το ράφι μέχρι πίσω στο αγρόκτημα. Πρόκειται για ένα σχέδιο δισεκατομμυρίων δολαρίων που περιλαμβάνει κυρίως τη χρήση κωδικών QR, μέσω των οποίων οι καταναλωτές μπορούν θεωρητικά να αναζητήσουν πληροφορίες για την προέλευση του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση, ο βιγκανισμός γίνεται πλέον ξεκάθαρα ο πραγματικός εφιάλτης για τους βασανιστές και σφαγείς των ζώων και αυτό μας αρέσει πολύ.
Σχόλια Facebook